Založ si blog

Moje posledné stretnutie s Ficom – „bonapartistom“, ktorý stratil súdnosť…

Aneb aj, že ako som musel kvôli Kaliňákovi na hrudi pochovať MATOVIČA a ako som zistil, že môj žigul býval na Bonaparte skôr ako Fico!!!

Moje posledné stretnutie bolo také polovičaté – ja som s ostatnými prišiel na stretnutie, on nie, ani z okna sa neukázal – a to som ho bol navštíviť dvakrát! Iste ste sa už dovtípili, že som bol na „deložovacích“ manifestáciách pred rezidenciou Bonaparte, kam sa Fico ako premiér nasťahoval a ktoré organizoval Matovič.

Diplomaticky povedané, nič osobné, neprišiel som podporiť Matoviča – šiel som tam z princípu, lebo kategoricky nesúhlasím, aby „môj“ premiér býval v byte daňového podvodníka a miesto okamžitého odsťahovania sa sa vyhováral, že ako premiér má nárok na primerané bývanie – no nemá! Mal si to dať do ústavy… Až teraz ten Šútaj Ištók, či ako sa to volá (mám zlú pamäť na mená…), s tým ide urobiť poriadok. Že konečne. Keby to bolo prv, mohli sme ušetriť milión, ktorý prelietal Kiska cestovaním do práce služobným štátnym eroplánom… (hoc má aj svoj vlastný!)

V princípe teda, ak by tam býval premiér Matovič a opozičný predseda soc.- demokratickej strany Fico by tam poriadal demonštrácie proti skorumpovanému kapitalistickému premiérovi, ktorý sa neštíti bývať v dome postavenom z nakradnutého štátneho majetku, tak tam idem tiež! No teraz tam býval Fico a tváril sa, že ak je to postavené z rozkradnutého štátneho rozpočtu, tak je to predsa v poriadku – býva predsa v štátnom…! Tož, divná logika, ktorú Fico prezentoval, ale jeho babičkám-voličkám je akákoľvek logika obyčajne ukradnutá, všakáno…

Iste, chápem Ficove pohnútky, asi mal krízu stredného veku, to som mal aj ja – zistil, že už dosiahol strop kariéry a že vyhorel. Teda mentálne, nazývané aj slovom „burnout“, nie že by mu vyhorel byt v paneláku ako u nás kadekomu, ktorý márne čakal hasičov s vysokozdvižnou plošinou – na také nie sú peniaze (ako v Prešove), alebo ak aj takú majú, tak s ňou nevedia robiť (ako v Banskej Štiavnici)! Stal sa časom síce prvým predsedom strany, ktorý oficiálne vládol sám bez koaličných spojencov/nepriateľov, ale žiadna veľká sláva – len kolotoč driny a k tomu mal teraz plnú zodpovednosť, nemal sa na koho vyhovoriť za lapsusy. A možno zistil, že vlastne ani nevládne, že treba hlavne vychádzať v ústrety sponzorom Smeru, všakáno…

Očividne sa chcel zašiť na podstatne lepšie platenom fleku, kde pritom nemáte žiadnu zodpovednosť – kde hlavnou povinnosťou je len potriasať ruky kadekomu a kadečo popodpisovať – myslím tým funkciu viac-menej ceremoniálneho prezidenta SR. No tento flek mu vyfúkol niekdajší spolučlen zo SZM volajúci sa ako aljašský ostrov, ktorý okupovali Japonci cez WW2 – Kiska. No a Fico pochopil, že do „Hradu“ sa nenasťahuje – tak si aspoň prenajal byt, z ktorého sa naň mohol pozerať zhora! Iste, hlavným pracoviskom prezidenta je síce „Grázelkováčov“palác, ale občas úraduje aj na Bratislavskom hrade…

No časom sa ukázalo, že onen byt nie je kóšer – …no ukázalo, ukázal to myslím poslanec Rajtár zo SaS so svojím asistentom, ktorého za to popoťahovali policajti a Rajtára za to Sulík vyhodil zo strany! Ten Sulík, ktorý si písal esemesky so susedom Fica, nejakým Kočnerom, keď sa volil nový generálny prokurátor… To ako teraz vyzeral dovtedy bezúhonný Sulíkov kamarát, všakáno…? A ako vyzeral Fico? Že je to forma úplatku? Či že nejaký Baštrnák, domáci pán Bonaparte, je len nejaký biely kôň? Však aj ten Slota čo takých mal, na ktorých mal napísané svoje majetky! V každom prípade si mal Fico ešte pred nasťahovaním sa preveriť pána domáceho – a keď už sa to prevalilo, mal sa okamžite sťahovať! No ale Ficovi očividne vyhorela aj súdnosť!!! Že keď si nájde primeranú náhradu, tak sa odsťahuje…

Tie detinské výhovorky ma nasrdili a šiel som si teda splniť svoju občiansku povinnosť – šiel som na demonštráciu povedať „NIE!“ takýmto praktikám! Fico sa pritom ako začínajúci premiér dušoval, že poletí každý minister jeho vlády, len čo na ňom uľpí hoc len tieň podozrenia z nekalej činnosti a on, šéf, pritom činí takého nehorázne stupidity? Neriešil som jeho milenky, ale už dosť ma nasrdili jeho hodinky v cene 5-ročného dôchodku mojej mamy – ale holt, sú za jeho peniaze a keď si myslí, že ukazujú lepšie čas ako tie moje z marketu za 8 eur, no prosím, keď to nevadí jeho babičkám-voličkám… Ale toto bolo nielen ďaleko za soc.-demokratickou ružovou čiarou – to bolo už za zákonom a vyšším princípom demokracie!!!

A tak sa teda takto jeden pekný deň štverám do kopca nad „Hradom“ aj parlamentom a pozerám, že samá vilka – toto je veru divné miesto na demonštráciu… No zrazu neveriacky pozerám na tabuľku s menom ulice – ale veď to je meno ulice, kde býva pán, od ktorého som kedysi kúpil svojho prvého žigula! To bolo ešte pred vyše 20 rokmi, kúpil som ho v blaváckom bazáre – s pánom som sa nikdy nestretol, jeho meno som už zabudol, ale meno ulice jeho bydliska – však také romantické – Fialkové údolie! No neuveriteľné! A ja mám odtiaľto žigulíka! Ktorý tu rovno pod miestom tej rezidencie roky parkovával dávno predtým, ako tam stála tá rezidencia! Pch! Žigul z Bonaparte! Ak by som ho predával, tak asi môžem zapýtať viac, nie? Ešte ho mám a ešte jazdí – tak som taký veteránista… A teraz ho parkujem medzi svojimi vlastnými fialkami, ha-ha…

Na vrchole pahorku stál taký hranatý mini-panelák – za ním ale bol aký-taký plac s tribúnou a tam sa pomaly zbierali ľudia. A ako som tak postával na ceste, však ako inak sa demonštruje kultúrne, tak fú, prirútil sa tam taký starý čierny autokaravan, pred ktorým som uskočil radšej na chodník a koho nevidím za jeho volantom – sám pán vyškerený Matovič! Tuším trocha meškal, ale to je jedno, proste na pristavenej tribúne sa začali striedať rečníci, aj som ich počúval, no ale jedným okom som pozeral po Bonaparte, že a čo Fico? Ale nebolo ho. Potom sa to skončilo a šiel som domov…

No a potom som známym hovoril o zážitku, pričom sa jeden pýtal, či som dostal tiež tričko? No reku nevšimol som si, že by tam nejaké rozdávali, dostal som akurát nejakú červenú kartu, ale videl som, že mnohí mali také čierne tričká s demonštračnými nápismi, no nebola to prvá demonštrácia, asi mali z minula… Matovič totiž na prilákanie menej uvedomelých občanov rozdával tričká, zo začiatku tuším aj niečo na jedenie, ale ja som tam nešiel kvôli tričku, ale zo zásady! No ten známy horekoval, že také tričko chce – a tak sme sa dohodli, že pôjdeme spolu na ďalšiu demonštráciu, hádam tie tričká ešte budú.

Navrhol som totiž rozšíriť cestu do Blavy o návštevu nejakého múzea a tak sa pridal, len kvôli tričku sa mu nechcelo ísť. A tak sme tam došli – a ten známy hneď snoril po tričkách – dávali ich v tej jame pri tribúne, kam som prvý raz ani nešiel a tak sme si dáke zobrali. Ale neboli už tie čierne – teraz dávali také červené s portrétom usmievavého Kaliňáka a nápisom ČERVENÁ KALIŇÁKOVI. Ale toto prevedenie mi prišlo skôr tričko na podporu Kaliňáka, Baštrnákovho kamaráta a nie proti nemu… Koniec-koncov, tak ako mal Fico pocit, že ak býva u daňového podvodníka, tak že vlastne býva v štátnom – však postavené za štátne peniaze, všakáno, tak my sme mali zasa pocit, že tie tričká sú aj tak z našich peňazí – však Matovič dostal milióny zo štátneho rozpočtu na činnosť strany! Hneď sme ich dali na seba, aby bolo jasné, že teda demonštrujeme…

Ako sme boli v tej jame pod Bonaparte, tak zahučali sirény policajného auta, tam hore som zaregistroval aj pohyb nejakého búráku – zdalo sa, že niekto prišiel domov do rezidencie s policajnou eskortou – ale netušil som, že kto, demonštrujúci síce trocha pískali, ale nie veľmi. Fico to asi nebol… No nevadí, nevideli sme sa – ale on nás aspoň videl a to bolo hlavné!

Potom sme po splnení občianskej povinnosti šli domov plniť domáce povinnosti, cestou od autobusu som hrdo niesol na hrudi ten portrét Kaliňáka, nech celá dedina vidí, že som bol demonštrovať a to aj za nich. A že oni nech sa hanbia, keď im je jedno, že ich premiér býva u daňového podvodníka… Lenže ráno pozerám do dvora a čo nevidím podivného? Ležal tam zdochnutý čierny zajac, ktorý mal na krku špagát s ceduľkou MATOVIČ! No fúha? Zdochol ten zajac sám, či zabili ho kvôli tomu? V každom prípade som pochopil, že občianska uvedomelosť v našej dedine je teda biedna a že musím zobrať rýľ a vystrojiť pohreb tomu ušatému neborákovi. Tož, česť jeho pamiatke…!

——————————————————————————————————————

Pripájam aj foto toho Kaliňáka – tak ja neviem – prelepím slová ČERVENÁ nápisom SLÁVA a môžem ísť kľudne na demonštráciu na podporu Smeru, nie? Keď je Fico už odsťahovaný a teraz je zasa Smer tým menším zlom, všakáno…

P.S.: Mám foto aj toho neboráka ušatého MATOVIČA, ale to je len pre citlivé povahy, takže asi radšej nie, že…?

Čo má spoločné pani exprezidentka Čaputová s Che Guevarom, Benitom Mussolinim, Brežnevom, Ficom, či Teslom?

13.06.2024

Odvčera je predsa tiež držiteľkou „českej bielej mačičky“ – Řádu Bílého lva, ktorý títo páni ale obdržali dávno pred ňou! Ide o pôvodne najvyššie československé vyznamenanie, ktoré sprvu dostávali len významní cudzí štátni príslušníci – teraz je to české vyznamenanie a dostáva ho kde-kto… Spomínate na aféru, ako Ľuboš Blaha [...]

Bol atentát na Heydricha fingovaný? Veď Gabčík mu ani len vlások neskrivil!

27.05.2024

Považoval Heydrich samopal STEN za falus, ktorý mu Gabčík posmešne ukazuje? Bol otrávený injekciou? – Boli vari elitní výsadkári takí neschopní a zbabelí diletanti utekajúci z bojiska ako malé deti? Alebo len hrdinsky kašľali na Londýn…? Dnes si pripomíname 72. výročie iného atentátu a to na dvojnásobného generála ako SS, tak aj polície a zastupujúceho [...]

Legitimny ciel Dozd

"Povedala, že otec bol legitímny cieľ." Slová 7-ročnej vojnovej siroty môžu ruskú lekárku dostať na dlhé roky za mreže

17.06.2024 05:30

Na procese s moskovskou pediatričkou Nadeždou Bujanovou zaznel údajný záznam výsluchu dieťaťa, ktorý pre ňu môže byť osudný.

Nitra, Kynek, záplavy

V Nitre opäť vytopilo Kynek aj mestské kúpalisko

16.06.2024 19:55

Prívalový dážď, ktorý v noci zo soboty na nedeľu zasiahol Nitru, spôsobil po nedávnych záplavách ďalšie problémy.

Donald Trump

Trump označil Zelenského za najlepšieho predajcu všetkých čias: Len čo odišiel so 60 miliardami, už si pýta ďalšie, treba to zastaviť

16.06.2024 17:25

Americký exprezident Donald Trump sa v noci na nedeľu sťažoval, že žiadosti Ukrajiny o podporu od Spojených štátov "nemajú konca".

Kaaba, Veľká mešita, hadž

Púť do Mekky má už najmenej 19 obetí. Teploty stúpajú nad štyridsiatku

16.06.2024 17:09

V Mekke panujú v posledných dňoch vysoké teploty, ktoré sa dostali aj nad 45 stupňov.

karpatic

...kedysi sa pravda hľadala, dnes sa vyrába tisícnásobným opakovaním lži...!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 52311x
Priemerná čítanosť článkov: 1687x

Autor blogu