Založ si blog

Archív: apríl, 2024

Smrť Štefánikova – aneb naložili Taliani do bombardéra mŕtvolu generála…?

Použil som takýto tradičný novinársky zavádzajúci bombastický dvojzmyselný titulok na prilákanie čitateľov, ale vopred sa k tomu priznávam, keďže nie som novinár, ale služobník pravdy, takže veci uvádzam na pravú mieru – M. R. Štefánik síce nastúpil 4.5.1919 v talianskom letisku Campoformido živý a zdravý, no zdravý…, primerane jeho veku, všakáno, no v […]

Pokračovanie článku

P.S.: Ilustrácie k predošlému článku o žandároch a turistoch…

…konečne som zistil, ako sa tu vkladajú obrázky, tak som si dovolil nejaké vložiť na doladenie atmosféry, ktoré som našiel na nete, hádam ma len ktosi nezažaluje… Tak takto to nejako vyzeralo za tej komunistickej totality v lete v horách… …a takto to vyzeráva pri jazere, v ktorom sa čvachcú slobodní ľudia bez asistencie strážmajstra Cruchota! (Toto nie […]

Pokračovanie článku

Globálna ofenzíva žandárov zo Saint Tropez – šikana turistov po celom svete!

…turisti smerujú k dinosaurom – vyhynúť!

Pokračovanie článku

Flašík, Laufer, Breichová, Grúň – spomienkové requiem …

Tak sa nám v poslednej dobe roztrhlo vrece s mŕtvymi celebritami…, éé…, sorry, tento tradičný prímer asi vyznieva teraz blbo… No chcel som pripomenúť, že teraz v krátkej dobe po sebe zomrelo veľa celebrít, ku ktorým mám istý vzťah. Koniec-koncov, celebrity sú súčasťou našich životov, robia nám vizuálne a akustické životné prostredie – teda […]

Pokračovanie článku

Rozhodnuté: Korčok 52,48%!

Tajná dohoda…?

Pokračovanie článku
Prelamuje Zelenskyj ľady? Orbána pozval na mierový summit. Premiér reagoval

Prelamuje Zelenskyj ľady? Orbána pozval na mierový summit. Premiér reagoval

08.05.2024 18:30

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj sa telefonicky porozprával s maďarským premiérom Viktorom Orbánom.

ONLINE: Ukrajinci zablokovali a odrezali od zásob útočné skupiny Rusov, ktoré prenikli do mesta Krasnohorivka

ONLINE: Ukrajinci zablokovali a odrezali od zásob útočné skupiny Rusov, ktoré prenikli do mesta Krasnohorivka

09.05.2024 06:30

Šéf vojenského výboru NATO Rob Bauer odhaduje, že bude trvať najmenej rok, kým Západ zvýši výrobu zbraní a Ukrajina sa pripraví na protiofenzívu.

karpatic

...kedysi sa pravda hľadala, dnes sa vyrába tisícnásobným opakovaním lži...!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 38383x
Priemerná čítanosť článkov: 1599x

Autor blogu