Založ si blog

Nie každé nebezpečné zviera je veľké ako medveď -…

Tak toto som dnes čítal v čakárni ordinácie našej obvodnej na reklamnom letáku – sprvu som sa divil, že diskusia o nebezpečných medveďoch dorazila tak promptne už aj sem, no keď som leták dočítal, zistil som, že je to len reklama na očkovanie proti kliešťovej encefalitíde… A miesto medveďa tam bol samozrejme odfotený kliešť – jej prenášač. No a veru, môjho suseda taký kliešť naozaj skolil – došiel z vojančiny, nakazil sa a bolo po ňom!!! Takže ja som radšej už dávno zaočkovaný. Tož, by ma zaujímali štatistiky, že koľko ľudí zomrie ročne v SR po útoku medveďom a koľko po útoku kliešťom, há?

Medvede v Malých Karpatoch nie sú, kliešťov požehnane, ale ani tie ma teda už netrápia. Čo ma irituje a čo by som rád vystrieľal, tak to sú „demokratické lietajúce potkany“ – škorce! Lebo keď taký kŕdeľ škorcov pristane v mojej záhrade, tak čerešne, či višne oberú rýchlejšie ako dva medvede! Neskôr sa s elánom pustia hlavne do hrozna a potom aj do hrušiek, jabĺk a sliviek! No skutočne väčšia pohroma ako medveď, či ako obyčajné potkany, lebo tie nerobia také veľké kŕdle a dajú sa rýchlo pochytať. Ale čo škorce? Tak dávať siete, všakáno – jak ten debil po celom sade! K tomu ako zabalím veľké stromy? No nijako… Takže zbohom slivovica, čerešňovica a víno mám tak pre jedného – so susedmi sa už nedelím…

„Demokratické lietajúce potkany“ im hovorím preto, lebo sa objavili spolu s „demokraciou“ – za socíku tu žiadne škorce neboli! Takže mi príde, že ich tu vypustil Budaj, či kto! Pritom v Austrálii, či v U.S.A. sú tieto živočíchy považované za škodnú zver a teda každý ich tam kántri ako môže. Ale tu je to hádam chránené, či čo! A ako to vôbec kántriť? Tie beštie veľmi presne vedia, aký dostrel má moja vzduchovka a keď som si chcel kúpiť zbroják na malorážku, tak na polícii zalomili rukami, že na to malorážka nie je! Tak ja neviem, ale snáď vedia odborníci, ako na ne – ale najprv by to malo riešiť príslušné ministerstvo, všakáno – no ministri za 30 rokov v tomto smere nerobia nič!

Samozrejme, ak si urobíte domáce víno, tak čo má z toho minister financií, há? No nič. No ak si kúpite nejaké predražené lacné víno z Austrálie, či U.S.A v obchode, tak ten minister zhrabne dane, všakáno. Rovnako tak čerešňový kompót. Ak si ho urobíte doma, štátna kasa nič nedostane – ak si ho kúpite z marketu, tak danička šup do kasičky! Však treba na školstvo, zdravotníctvo, cesty – obvyklá mantra…

Takže tak – takto sa o nás starajú naši ministri akejkoľvek „demokratickej“ vlády, o nás, slovenských záhradkárov – rovnako ako tie „demokratické lietajúce potkany“!!!

P.S.: Ilustrácie k predošlému článku o žandároch a turistoch…

29.04.2024

…konečne som zistil, ako sa tu vkladajú obrázky, tak som si dovolil nejaké vložiť na doladenie atmosféry, ktoré som našiel na nete, hádam ma len ktosi nezažaluje… Tak takto to nejako vyzeralo za tej komunistickej totality v lete v horách… …a takto to vyzeráva pri jazere, v ktorom sa čvachcú slobodní ľudia bez asistencie strážmajstra Cruchota! (Toto nie [...]

Globálna ofenzíva žandárov zo Saint Tropez – šikana turistov po celom svete!

28.04.2024

...turisti smerujú k dinosaurom - vyhynúť!

Flašík, Laufer, Breichová, Grúň – spomienkové requiem …

23.04.2024

Tak sa nám v poslednej dobe roztrhlo vrece s mŕtvymi celebritami…, éé…, sorry, tento tradičný prímer asi vyznieva teraz blbo… No chcel som pripomenúť, že teraz v krátkej dobe po sebe zomrelo veľa celebrít, ku ktorým mám istý vzťah. Koniec-koncov, celebrity sú súčasťou našich životov, robia nám vizuálne a akustické životné prostredie – teda [...]

Dušan Lehotský, učiteľ, tréner atletiky

Vychoval viacerých majstrov ČSSR v atletike: Na školských pretekoch som len čumel. Keď to takto pôjde ďalej, v tridsiatke budú o barlách

29.04.2024 00:00

Dušan Lehotský v Levoči učil telocvik a viedol mladých športovcov 44 rokov.

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

karpatic

...kedysi sa pravda hľadala, dnes sa vyrába tisícnásobným opakovaním lži...!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 35545x
Priemerná čítanosť článkov: 1545x

Autor blogu