Založ si blog

P.S.: Ilustrácie k predošlému článku o žandároch a turistoch…

…konečne som zistil, ako sa tu vkladajú obrázky, tak som si dovolil nejaké vložiť na doladenie atmosféry, ktoré som našiel na nete, hádam ma len ktosi nezažaluje…

Tak takto to nejako vyzeralo za tej komunistickej totality v lete v horách…

…a takto to vyzeráva pri jazere, v ktorom sa čvachcú slobodní ľudia bez asistencie strážmajstra Cruchota! (Toto nie sú Rusovce, to budú nejaké Čechy asi…)

Smrť Štefánikova – aneb naložili Taliani do bombardéra mŕtvolu generála…?

30.04.2024

Použil som takýto tradičný novinársky zavádzajúci bombastický dvojzmyselný titulok na prilákanie čitateľov, ale vopred sa k tomu priznávam, keďže nie som novinár, ale služobník pravdy, takže veci uvádzam na pravú mieru – M. R. Štefánik síce nastúpil 4.5.1919 v talianskom letisku Campoformido živý a zdravý, no zdravý…, primerane jeho veku, všakáno, no v [...]

Globálna ofenzíva žandárov zo Saint Tropez – šikana turistov po celom svete!

28.04.2024

...turisti smerujú k dinosaurom - vyhynúť!

Flašík, Laufer, Breichová, Grúň – spomienkové requiem …

23.04.2024

Tak sa nám v poslednej dobe roztrhlo vrece s mŕtvymi celebritami…, éé…, sorry, tento tradičný prímer asi vyznieva teraz blbo… No chcel som pripomenúť, že teraz v krátkej dobe po sebe zomrelo veľa celebrít, ku ktorým mám istý vzťah. Koniec-koncov, celebrity sú súčasťou našich životov, robia nám vizuálne a akustické životné prostredie – teda [...]

PROTEST: Kedy, ak nie teraz?

Hlasovanie sa blíži, koalícia dohodu o FPU stále nemá. Laššáková: Nepáči sa mi prístup niektorých kolegov, že „uvidíme“

14.05.2024 16:08

Utorok priniesol koalícii v parlamente dve víťazstvá, o tretie ešte musí zabojovať. Aký bude osud umeleckých fondov?

Kara Murza

Ruský Najvyšší súd zamietol odvolanie opozičníka Kara-Murzu odsúdeného na 25 rokov

14.05.2024 16:05

Rozsudok nad Kara-Murzom je zatiaľ najprísnejší svojho druhu vynesený v Rusku od začiatku invázie ruskej armády na Ukrajinu.

Tank / Leopard 2A6 / NATO / Nemecko /

V Bratislave sa začína veľtrh IDEB Defence&Security, zastúpenie má 12 krajín

14.05.2024 16:01

Vystavovatelia avizujú predstavenie noviniek a inovácie zo segmentu.

francúzsko, polícia

Pri útoku na väzenskú dodávku zahynuli dvaja dozorcovia, väzeň ušiel

14.05.2024 15:42

Vozidlo prevážalo muža, ktorý bol v minulosti odsúdený za pokus o vraždu a drogové zločiny.

karpatic

...kedysi sa pravda hľadala, dnes sa vyrába tisícnásobným opakovaním lži...!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 38581x
Priemerná čítanosť článkov: 1608x

Autor blogu